Thursday, August 11, 2011

Doodle Trade With Tengku Puteri & Nadeeya

Assalamualaikum.


Hari ni sangat penat T^T Siang pergi medical check-up, petang siapkan tempahan doodle yang semakin bertambah-tambah (Alhamdulillah :D) malam pulak tolong Mem Besar buat kuih. Tak apa lah, bukan selalu ;D Tak sempat nak blogwalking ke belog kawan-kawan. Maap ye ^_^"


Tadi dapat satu comment dari kembar saya >.< Wahh!~ Teruja mak tauu! Bukan setakat kembar pada nama. Ada satu lagi kembar pada belog kami ;) Nak tau? Terjah belog beliau lekaih! Comel kan kekembaran kami? ^_^ Tak sangka taste kita sama..ngehngehngeh~


Masuk-masuk je belog beliau sudah tersengih sorang-sorang ^_^ Ada doodle trade untuk saya laa (terlompat-lompat kegedikan sebentar) Yang paling BEST sekali, lagi sekali saya dapat DUA doodle dari blogger yang baik hati ;) Alahai terharunyaaa~ >.< Terima kasih kembarku sayang, nanti nanad reply dua doodle jugak hokeh ;D







Petang tadi pulak dapat lagi DUA doodle dari blogger jugak..! Doodle special dari istana tuuu~ Khas dari Tengku Puteri :D Hemo-hemo-hemo ;D TADAAAA~




Ok, tidak. Tengku Puteri bergurau saja =.=" Saya yang gedik consider dua sebab dah ketagih dapat dua doodle..huhu.. TADAAAAA!~


Tengku Puteri ni doodler yang pakar dengan Photoscape. Siap ada kelas tuisyen dan students tersendiri tuuu~ Saya pun pakar photoscape jugak ;) Pakar guna printscreen je =.=" Yang lain hampeh tak reti guna. Ingat nak join kelas tuisyen Tengku Puteri jugak lah lepas ni ;D Hemo-hemo-hemo~


Terima Kasih Nadeeya & Tengku Puteri :D terharu saya. ngehngehngeh. Tunggu doodle saya tauuu ;) hehehe.. Ingat nak ikut Tengku Puteri jugaklah, stop doodle trade for a while. Banyak jugak tempahan yang perlu disettlekan. Harap mereka yang menempah banyak bersabar T^T Terlalu banyak kerja'an pulak sejak dua menjak ni.


Lagi dua minggu lebih nak raya. Lagi dua minggu lebih jugak saya dah nak sambung study ^_^ Tak sabarnyaa~ Rasanya lepas tu saya dah tak ambik tempahan kot. Mem Besar kata time cuti je boleh T^T And maybe lepas ni saya tak berdoodle lagi ;D Tak apa lah, doodle saya bukannya cantik pun kannn.. Ramai dah orang boleh buat doodle cantik-cantik sekarang ni kan? Takpa :) try step by step ^_^ Suka tengok ramai dah pandai buat doodle sekarang ni. Kipidapp okeh!~ ;D


Entah kenapa terpanjang pulak entry kali ni =.=" Okbai. Jangan lupa bangun sahur esok >.<




9 comments:

  1. sama la kita nanad, tempahan x siap lg sbok dgn trade lagi tak menang tngan...huhuhu.. raya nk dekat lagi.. mem besar akak pun dh mula bising2...heee

    ReplyDelete
  2. aw..sumenye comel2 sgt :D

    ReplyDelete
  3. wallawehh..byk doodle trade..teehee..rambang mate nengoknye ha..


    P/s : nanad, jum doodle trade jugak nak? heee

    ReplyDelete
  4. Jom doodle trade ;)

    http://balqisloveyours.blogspot.com/2011/08/doodle-trade-dengan-nanad-pulakk-d.html

    Hopely Nanad sukaa :3

    ReplyDelete
  5. cik nanad, meh singgah sini jap..

    http://storyofateenagers.blogspot.com/2011/08/untuk-nanad.html

    ReplyDelete