Tuesday, July 26, 2011

Menjelang Ramadhan


Assalamualaikum.





"Nama saya Sya'ban, Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya, Ramadhan akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya, Rezeki dan 2 orang anaknya, Sahur dan Iftaar(berbuka puasa). Mereka ditemani 3 cucunya, Rahmat, Keampunan dan Barakah.Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan pesawat Eid Fitri airlines.Hargai mereka & anda akan mendapat berkat."




18 comments:

  1. suke r entry ni..
    sukee ayat tu..
    hee

    ReplyDelete
  2. tak saba !

    buatkan dodol keh? (doodle)

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan...

    xsabarnya nak tunggu ramadhan tiba...;_0

    ReplyDelete
  4. comel laa syg..sukaa..

    slmt bpuasa jgk..^^

    ReplyDelete
  5. comelnya doodle! buatkan satu utk ziema boleh? heeee~ ^__^

    tak sabar nak sambut puasa lagi. mungkin ni ramadhan kita yang terakhir, who knows kan. selamat dah habis ganti puasa. lega sesangat. haha. sama2 lah kita tunggu kedatangan bulan Ramadhan :D

    ReplyDelete
  6. baik cik syaaban

    ReplyDelete
  7. @Cik Ezy eheh..ayat tu msg dapat time syaaban tahun lepas =.="

    ReplyDelete
  8. @ILA HonEyBuNNy salam ramadhan juga ^_^ puasa jgn xpuasa!~ hehe

    ReplyDelete
  9. @cik Dil wee!~ ;D maceh2 ^_^ selamat berpuasa!~

    ReplyDelete
  10. @JIJI YU hoyeah!~ lepas tu raya pulak ;D

    ReplyDelete
  11. @::Princess Keymah:: terima kasih. selamat menyambut ramadhan juga ^_^

    ReplyDelete
  12. @.m y z. ziema nak doodle mcm mana? :D betul tu kan..selamat menunaikan ibadah dalam bulan yang bulan yang mulia ini ^_^

    ReplyDelete