Wednesday, July 27, 2011

JOM DOODLE ART TRADE


Assalamualaikum.



Doodle Art Trade with Doodlelicious









38 comments:

  1. comel jee..boleh tukar2 pendapat..=)

    ReplyDelete
  2. hihi, cumillllllllll

    suke mata dia...sy x pandai buat mata menggoda camtu

    CC ambik ekkk

    ReplyDelete
  3. comel la doodle

    ila xpndai pun lukis...sobb3...

    ReplyDelete
  4. sy cuba dh buat doodle..tpi x secomel awk.heee

    ReplyDelete
  5. nanad! nk doodle bole?-___-

    comel header!

    ReplyDelete
  6. kalau i lukis nnty takde rupa doodles orang dah :p

    ReplyDelete
  7. nice entry..
    funny pon ade:)
    BTW follow u dear:)

    ReplyDelete
  8. Tuk nanad yang comel ^_^

    http://doodleliciouss.blogspot.com/2011/07/dudel-trade-2.html

    ReplyDelete
  9. dah kalau tak reti mendudle mcm i ni mcmmane pulak ? :( huk3

    ReplyDelete
  10. tp xreti nak buat doodle..
    sob3

    ReplyDelete
  11. aisehmen,

    itew manew reti lukih doodlewww..

    ReplyDelete
  12. @EYFAalias alaa..jangan begitu meh ;) ce try lukis dulu :D

    ReplyDelete
  13. @ILA HonEyBuNNy saya pun tak pandai lukis lah T^T huu

    ReplyDelete
  14. @merahitujambu saya dah tengok! :D awak punya comel lagi lah.. ^_^

    ReplyDelete
  15. @adwafarahin boleh! tapi kene tunguuuuuuu..boleh? ;D

    ReplyDelete
  16. @Kapten Atok saya pun tak pandai T^T kita try pelan2 ye ;)

    ReplyDelete
  17. @alyaclumsy lorrhh..saya punya lagi la tak rupa orang =.=" jom la lukis sama2 :D

    ReplyDelete
  18. @Myra Arshad (: aww~ thankyou mira :D mmuah~ sekali ;)

    ReplyDelete
  19. @DoodleLicious hoyeah!~ timakasih buatkan entry ^_^ susah2 saja ;)

    ReplyDelete
  20. @aimi adilah saya pun tak reti lukis =.=" xpe, kita try sama2 :)

    ReplyDelete
  21. @sharifahzakiah eh jangan begitu :( kita cuba sama2 k? :)

    ReplyDelete
  22. saya nk satu boleh...??
    pliss..pliss..pliss..
    huhu..xtaw malunya saya...
    nk yg pakai tudung..kaler ijau..^^

    ReplyDelete
  23. hai..ieqah da follow nanad..

    ieqah tak pndai buat doodle tapi lau nk tempah boleh tak??

    bape hinggit ye??

    ReplyDelete
  24. ohsemmmm gila. tang mata bersinar2 tu i loike very the comel. :D

    ReplyDelete
  25. mcm mana nak buat doodle , tak reti lahh :(

    ReplyDelete
  26. nak trade jugak. tapi ku doodle kite buruk takpe ke?

    ReplyDelete
  27. http://fireoffame.blogspot.com/2011/08/doddle-trade.html

    Nak cuba doodle trade ^^ harap nanad terima doodle rade saya ni .

    ReplyDelete