Monday, July 25, 2011

Doodle Gift

Assalamualaikum.



Doodle Gift untuk 10 likers pertama Belog Nanad Hasnan





and more gifts await :D




ok, tu je nak habaq :P




p/s : entry ini penuh makna tersirat ;)


39 comments:

  1. entry ni penuh mkna trsirat?
    emm..de udang di sblik mee ke?haha

    ReplyDelete
  2. nak nak nak nak jugak gift tu :( sedey laa xdpt2 pun! huhuh

    ReplyDelete
  3. eh, macam saya ja. HAHAHAHA.. :P

    ReplyDelete
  4. lea org ke4 kan semalam?
    yeah2 dpt doodle...
    hehe

    ReplyDelete
  5. ish ish ish, comel sungguh la mata dia...

    ReplyDelete
  6. wah..! ohsem..sangat cantik la doodle kamu...=)

    ReplyDelete
  7. comel la u nye doodle... kita pun tgh nak belajar wat doodle ni..

    ReplyDelete
  8. waaaaa bestnyeee! nguhuhuhu ;D

    ReplyDelete
  9. sb x byr sewa so owner dy tutup =)

    *dpt x doodle "kecian" lau wt ayt gni kihkihkh =)

    ReplyDelete
  10. @Namika Matsumara nak ke? ambik je la sayang oi ;D eheh

    ReplyDelete
  11. @dylli itu long-lost-sister awk..cepat say hi :D

    ReplyDelete
  12. @cik Dil aww~ doodle cik dil lagi shomel ;D

    ReplyDelete
  13. @Tengku Puteri aww~ thankyou :D doodle kamu lagi menawan lah ;D

    ReplyDelete
  14. @wanie wanie..ambik lah doodle tu ;D

    ReplyDelete
  15. @syima harun cepat pegi ambik dekat fanpage tu lekas ;D

    ReplyDelete
  16. @Terbang Bersamaku aww~thankyou..tapi masih banyak CACAT lah ;D

    ReplyDelete
  17. @aimi adilah ahah..iyeke..xpe, ambik lah ;D aimi,saya xboleh view belog awk la dear :(

    ReplyDelete
  18. @misz myza hey,doodle awk pun comel la ;D suka tengok~

    ReplyDelete
  19. xblh??? :((
    ala... cm ner ek.. hihi... kite pon xtaw sgt nie... T__T

    ReplyDelete
  20. kalau dh blh gtaw k... kite tgu respon dr awk :)

    ReplyDelete
  21. UHUK..SELALU KETINGGALAN TAU..SUKA TGOK AWL BUAT DODDLE..GERAM JEE

    ReplyDelete
  22. kak nanad.....
    nak doodles tu..
    ciri2:-
    1:-rambut panjang(girls)
    2:-mata comel2
    3:-baju gaun warna biru kuning..
    4:-corak love
    5:-kasut tumit tinggi
    6:-yng tu ja kot....kalau sudi buatkan tq...kalau x,tak per lah...

    ReplyDelete