Thursday, February 2, 2012

Perubahan.




Assalamualaikum.


Hasrat di hati nak jadi kan belog picisan ini sehebat belog INI , INI , dan INI dalam berdakwah melalui karya. Tapi mana mungkin terjadi T^T . Saya insan hina, masih cetek ilmu.


Kadang-kadang terfikir, apa tujuan sebenar saya berbelog? Sampai sekarang masih tak dapat jawapan yang memberangsangkan T^T Satu jawapan yang pasti, sekadar suka-suka.


Rasanya, sekarang masa yang sesuai untuk tukar status jawapan tu. Mulai hari ni, saya akan cuba post sesuatu yang boleh mendatangkan faedah pada diri sendiri dan jugak pada pembaca, InsyaAllah :)




Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.




25 comments:

  1. perubahan demi perubahan..

    ila sokong dari belakang..cayok3..

    ReplyDelete
  2. salam..huhu..xpe, perubahan itu kan perlukan masa..asalkan ada niat nak berubah dan berusaha untuk berubah ^_^

    keep on blogging,luv ur blog

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. goodluck sayang..~
    i'll support you..~
    it will makes more interesting wif your doodle tuh
    weee~

    ReplyDelete
  5. gary pun dah tukar azam berblog... takper la kalau sekali sekali buat entri pasal diri sendiri, tapi kalau boleh nak banyakkan maklumat~... :)

    ReplyDelete
  6. @ Mel Amalina wsalam, trimas sis mel :') insyaAllah :) harap perubahan ni berkekalan sampai bila-bila ^^ love your blog more ;D

    ReplyDelete
  7. @NuMeeQah weee~ trimas2 sayang :'D insyaAllah ^^

    ReplyDelete
  8. Waah! Hijrah kpd sesuatu yg bagus! :D

    ReplyDelete
  9. cuba la.. lebih baik ada perubahan walaupun sedikit drpd takde langsung kan.. go nanad go !! :)

    ReplyDelete
  10. @Cik TeN10 insyaAllah :) trimas cik ten ^^ jyeah!~

    ReplyDelete
  11. akak pun terfikir mcm tuh jugak... =) teringin nk menulis sesuatu yang membawa kesan kpd hati pembaca...

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

    ReplyDelete
  12. chaiyok2!

    http://puteri-zahra.blogspot.com/2012/02/what.html

    ReplyDelete
  13. tulah teringin nak buat entri yg berilmiah tapi tak mampu lagi

    ReplyDelete
  14. @Lea Isnawi lorhh..entry2 lea selama ni berilmiah apa ;D

    ReplyDelete
  15. sama lah...alif pun kekadang terfikir ape sebenarnya tujuan kewujudan belog alif ismail ni. tapi jgn lah khuatir sgt, asalka kta ade sesuatu yang baik untuk disampaikan melaui apa cara pun, insyaallah Allah bersama kita.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog alif okay ja nanad tgk ^^
      InsyaAllah, yang penting sekali niat kan :)

      Delete