Thursday, February 16, 2012

Life Is Beautiful




Assalamualaikum.




"Hidup bukan mudah tapi hidup itu indah"




21 comments:

  1. hargai kehidupan ini :) comel dudel..

    ReplyDelete
  2. dudel tuu..gila comel...comel gila..!
    kita harungi yang payah..baru boleh dapat yg senang..kita x selamnaya susah dan kita x selamanya senang...^.^

    ReplyDelete
  3. Hidup takkan pernah mudah,
    so kita kena hargai keindahan dia kan??


    :D

    ReplyDelete
  4. yup.. always think positif dan selalu ingatkan Allah

    ReplyDelete
  5. hargailah setiap saat dalam hidup kita selagi kita masih lagi bernyawa and bernafas di dunia ini =)

    ReplyDelete
  6. jadi hargailah sisa2 hidup kita..

    ReplyDelete
  7. sweetnye nanad..
    yup.hidup itu indah sebab tu adanya macam2 dugaan yg dpt mematangkan sepanjang tempoh perjalanan hidup kita.jangan pernah menyesali hidup tapi menikmati hidup.In Sha Allah :)

    ReplyDelete
  8. betul...hidup ini sangat indah bagi yang tahu menghargainya :)

    ReplyDelete
  9. semua nikmat yg kita ada skrg dh ckup buat hdup kita indah :)
    cuma kena tahu bsyukur. kan ? hehe.
    comel mata doodle tuu ^^

    ReplyDelete
  10. life is a beautiful struggler :D

    sukeee doodleeeeee doodleeeee nanadddd.

    nak satu pelis.

    ahahaha

    ReplyDelete
  11. mari indahkan idup kita...

    sempurnakan idop kita...insyaAllah..

    ReplyDelete
  12. hidup kita memang indah..
    namun kadang-kadang kita tak menghargai dan mensyukurinya..

    p/s:cantik doodle.. :)

    ReplyDelete
  13. Allah tak kan jadikan sesuatu itu dgn sia2....

    mmg suke dengan doodle kamu

    ReplyDelete
  14. betol 2 sis
    kita lah yang mencorakkan kehidupan kita
    nak indah n berwarni
    ataupun sebaliknya
    yukk same2 mengindahkan kehidupan kita
    n moge Allah permudah :D

    ReplyDelete
  15. :) betul tu.. so kite ni kne la pndai m'hargai hidup.. jgn nk bunuh dri x tntu psl..isk..isk

    ReplyDelete
  16. ye btol tu..appreciate while u can.
    hi nanad :)

    ReplyDelete
  17. masuk blog ni je senyum. terima kasih. :)

    ReplyDelete