Sunday, May 8, 2011

Tercuri Hak Kerajaan

Dah dekat sebulan cuti baru lah terasa nak kemas barang-barang yang serupa nak pindah rumah tu. Tengah dok kemas-kemas segala macam mak nenek baju and buku and baju and buku and bantal hak kerajaan. WHATTTTTTA!!!! :O





DAMN! Macam mana aku boleh terhangkut sekali bawak balik bantal hak kerajaan aka bantal hostel ni? Adoyaii, ni lah akibatnya kemas barang last minit, cadar bantal tak bukak dan dengan yakin beserta confident hangkut sekali bantal ni macam diri sendiri punya.

So, apa aku patut buat sekarang?

15 comments:

  1. takpa . free gift from government hahhaa

    ReplyDelete
  2. kalau rajin , cuba lah pulangkan

    ReplyDelete
  3. mak ai... banyaknya peta... geli tgk....

    ReplyDelete
  4. hahahaha... bahaya...
    ni mesti sayang gile kat kolej ^_^

    ReplyDelete
  5. haha lawak je rasa. ades. ni kelam kabut sangat nak balik la ni~

    ReplyDelete
  6. patut la negara kekurangan bantal.

    ReplyDelete
  7. bakorr je kan senang!! hehehe.. tak pom pulangkan balik!! hehehe...

    ReplyDelete
  8. Pulangkan kembali kepada kerajaan yang memerintah..hehehe...salam kenal....

    ReplyDelete
  9. ahah..pulangkan ea?macam mana?pos laju?hmm..bakor je pon best gak ;D

    p/s:itu peta bekas bekas bekas bekas student dulu la =.="

    ReplyDelete
  10. hahaa. lawak lah nad ni. :p

    ReplyDelete
  11. hahah.then, terpaksa la simpan wat stok tambahan. bawak g hostel sterusnya. huhu


    ;P

    ReplyDelete